Masz pomysł na biznes? Zadbaj o odpowiednią reklamę zewnętrzną!

0
18

Jeśli zamierzasz otworzyć biznes ze stałą siedzibą, powinieneś zadbać o wystarczającą reklamę zewnętrzną. Dzięki temu Twoi klienci będą mogli Cię łatwiej zlokalizować, a inni mogą popełnić zakup pod wpływem impulsu, zauważając po drodze Twój sklep. Zobacz jakie masz możliwości!

Reklama podświetlana czyli kasetony świetlne i pylony

Najpopularniejszymi rodzajami reklamy świetlnej są kasetony i pylony reklamowe. Nadają się do każdej firmy, która ma fizyczną placówkę, niezależnie czy sprzedajesz towary czy prowadzisz usługi. Musisz zadbać o swoją widoczność, która pozwoli Ci przyciągnąć do siebie więcej klientów. Pylony reklamowe, zwane inaczej witaczami najczęściej spotykamy na stacjach paliw lub przy głównych wejściach do biurowców. Mogą jednak znaleźć się przed każdą placówką, dodając jej prestiżu i informując potencjalnych klientów o tym, jakie świadczysz usługi.

Z kolei kasetony reklamowe to barwne świetlne szyldy, na których umieścisz nazwę firmy, logo, czy zachęcający do wejścia tekst. Znajdziesz je przy sklepach spożywczych, lokalach w galerii handlowej czy punktach usługowych takich jak fryzjer czy salon manicure. W przypadku lokali gastronomicznych dużą popularnością cieszą się litery przestrzenne, które pozwalają na barwne wyróżnienie się i zaakcentowanie klimatu danej restauracji. Kolorowy szyld, który jest równie dobrze widoczny po zmroku, jak i w dzień to pierwszy element, na który zwrócą uwagę przechodnie, w tym Twoi potencjalni klienci.

Rozwiązania dla stacji diagnostycznych i myjni

Myjnia bezdotykowa czy stacja kontroli pojazdów to ostatnio coraz popularniejsze pomysły na biznes. Jednak nowoczesne wyposażenie stacji pojazdów to nie jedyna rzecz, o którą musisz się martwić. Taki biznes wymaga odpowiedniego oznakowania, aby Twoi klienci już z daleka ją widzieli. To samo tyczy się stacji benzynowych czy stacji kontroli pojazdów. Tutaj najlepszym rozwiązaniem jest reklama świetlna w postaci wysokich pylonów – witaczy, w połączeniu z kasetonami. Witacze o odpowiedniej wysokości i wielkości sprawią, że Twój biznes będzie widoczny już z daleka, podczas jazdy samochodem. Witacze wzmocnią przekaz i będą reklamować Twój przybytek na mniejszą odległość.

Pierwsze wrażenie jest ważne!

Mając do dyspozycji dwa sklepy, z których jeden jest dobrze oświetlony, ma barwne logo, podświetlane po zmroku, a drugi ma zwyczajny szyld składający się z nadruku na blasze, większość klientów wybierze ten pierwszy. Dlaczego? Po pierwsze szybciej przyciągnie uwagę. Po drugie, będzie bardziej estetyczny, solidny. Taka reklama zewnętrzna jest droższa niż zwykły szyld, dlatego świadczy o prestiżu i stabilności finansowej danej placówki.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here